torstai 11. syyskuuta 2014

Take a deep breath. It’s just a bad day.

Sängynpohjalla päivä nro 4. 

Maanantaina kävin viemässä kaks pienintä päikkäriin. Elsi veti pitkään aamulla showta kuinka ei halua lähteä ja kaikki oli taas huonosti. Lopulta sain Emilin ja Elsin ovesta ulos ja oltiin perillä vähän yli klo 9. Kotona nukuin koko päivän ja jouduin hakemaan lapset vielä kotiin, sillä Donnalla oli töitä. Oloni oli hirveä ja satoi vettä (ensimmäistä kertaa muuten tänä aikana). Tällä kertaa Elsi olikin sitä mieltä, ettei hän halua lähteä kotiin, vaan päikkärissä on kivaa ja hän jää sinne. Yritin selittää, että minulla on nyt tosi huono olo ja hän voisi ystävällisesti laittaa itse kengät jalkoihinsa ja tulla meidän kanssamme, mutta hän oli päättänyt jäädä. Aikani sain hänen kanssaan taas vääntää ja viimein pääsimme kotiin. Onneksi mamma tuli kotiin melko nopeasti meidän perässämme ja pääsin sänkyyn.

Mun maisemat
Tiistai ja keskiviikko menivät vain nukkuessa. Molempina aamuina autoin Donnaa lasten kanssa ja sen jälkeen pääsin takaisin nukkumaan. Onneksi Donna ymmärtää, että olen kipeä ja antaa minun levätä. Minulla on vaan jotenkin todella huono omatunto. Eihän kipeänä oleminen tietenkään minun vikani ole, enkä tälle nyt oikeen mitään voi, mutta minusta vaan tuntuu pahalta, kun en voi auttaa Donnaa. Onneksi hän on ihana ja tekee parhaansa, että minulla on kaikki hyvin. Nyt en vaan toivo mitään niin paljon kuin, että paranen ja jaksan taas elää normaalia arkea! 

EIliset juttukamut :)
Tänään yritän olla jo vähän pystyssä ja käyn T:n kanssa Stadium outletissä, joka on tossa ihan meidän kulmilla. Samalla käymme myös apteekissa ja ostan putiikin tyhjäksi vitamiineista, jos niillä nyt sitten paranisi!

Ihana Thaimaa :) Vähän piristystä kipeyteen!

Huomenna on jo perjantai!


<3S

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti