torstai 23. lokakuuta 2014

You're so spoiled!

Hej! 

Oon nököjää vähä laiminlyöny mun blogia nyt... :D Mut ei mul nyt oo elämässä oikeen tapahtunut mitään ihmeellistä, eikä joka päivä viitsi kirjoittaa samoja juttuja. :) 

Tortilloja tiistaina ruuaksi, namnam :)
Jee ensimmäinen valmis!
Täs on tän aamun tunnelmat, mitkä kirjotin aikasemmin: "Kello on 7:10. Heräsin jo kymmenen vaille ja menin käymää suihkus ja sit suoraan ylös klo7:01. Isä ja tytär makasivat sängyssä ja menin siihen, että:”Tulisko Elsi nyt mun kaa? :)” Isi vastaa:” Mä hoidan sen”, ja jatkaa iPadin kattomist. Olin että fine, kävin laittaa lapsille vaatteet valmiiks sängyille ja lähin alas. Mitä mä muka tuol ylhääl pyörin toimeettomana, jos isä kerta ”hoitaa”? " Menin sit tosiaan takas ylös vähän ajan päästä ja isi oli kadonnut suihkuun ja tyttö makasi vanhempiensa sängyssä peiton alla. Jepjep. Välillä mietin, että millon toi isi ymmärtää tekevänsä ihan liikaa töitä, sillä hän on liian väsynyt koko ajan. Ja ne hetket kun hänellä on mahdollisus olla lastensa kanssa, hän hemmottelee nämä pilalle tai huutaa naama punaisena kuinka joku teki jotain väärin. Tyypillistä on myös vain nauraa kun esim. pikku Emil leikkii pöydässä ruokansa kanssa: "Haha, ei noi kaksi muuta kyllä tollasia ollut sillon kun olivat 2v. Haha, voi että kun ei se suostu syömään." Ok. Ja tänään tyttö alkoi aamiaispöydässä kitisemään, kuinka ei pidä vaaleanpunaisesta kulhostaan ja mukistaan (yleensä ei suostu syömään muusta) eikä tietenkään pidä myöskään puurosta, jonka hänelle olin ystävällisesti laittanut. Hän haluaa isänsä Corn flakeseja. No isi tottakai otti uuden kulhon esiin ja iski tytölle muroja ja sanoi samalla: "Haha, sä olet kyllä niin hemmoteltu!" Ok.

Eilen kävin keskustassa hoitamassa asioita
sillä aikaa, kun Will oli ensimmäistä kertaa
englannin kurssilla. 
Näin meillä. Mut muuten perus arkea, välillä pelkkää iloa ja välillä niitä romahduksen hetkiä. Oon ollut (taas) kipeenä, joten kun lapset on heitetty kouluun, oon vaan nukkunu ja lepäilly koko päivän. Ihan rentsii kyl! :) 

"Susanna titta svampar!" Kiva, että ees
välillä näilläkin on pieniä iloja :)
Huomenna on pienten päikkäri kiinni, joten mulla kaksi kakrua himassa. Mennään varmaan leikkipuistoon tai sellaseen sisäleikkipuistoon riippuen ilmasta ja kaikkien vireystilasta! Sitten illemmalla lähdetään ehkä mökkeilemään. :)

Oltiin Lindan kanssa sunnuntaina maailman ensimmäisessä IKEAssa:
IKEA Kungens Kurvassa

Toivottavasti jaksatte Suomen pakkasia, täällä niitä ei oo vielä näkynyt! ;)

<3S

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti