perjantai 29. elokuuta 2014

I Sverige!

Mooi!

Täällä sitä ollaan! Tänään oon kyl kokenut taas kaikki fiilikset pelosta innostukseen :D Mut täl hetkellä tosi sellanen hyvä olo :) D on ihana ja kyl must tuntuu, että tästä vuodesta tulee kiva, kuhan vaan oon avoimin mielin!

Lennon siis piti lähteä 18:55, mut se päätti olla myöhässä lopulta melkeen tunnin. Onneks mun ihanat saattajat jakso hengailla mun kanssa kentällä, ettei tarvinnu yksin oottaa :) Muutamat kyyneleet siin tais vierähtää kun lähin kohti mun uusia seikkailuja!
Lopulta minä + mun matkalaukut päästiin Ruotsin puolelle ja D oli vastassa kukkien kanssa. Se oli joutunut oottaa sen tunnin lentokentäl, mut oli kuitenki tosi ilone ja halas tervetuloo :) Kyseli haluunks ruokaa tai jotain ja sit pysähdyttii bensiksel ja se kävi ostamassa meille kahvit ja matka kohti Nyköpingiä alko! Aikaa taitettavana oli joku 1h20min ja välillä ihan pilkkopimeessä, kun tultiin jonkun landen läpi :D Aika meni kyl tosi nopeesti ja höpistiin kaikesta mahdollisesta. Puhuttiin just kaikesta mistä saan kavereita ja D oli kuullut, että tänne on tulossa/tullut jo muitki au paireja! Just hyvä :)
Sit aikamme ajettua päästiin tänne mun uuteen kotiin ja tapasin nopeesti isänäidin, joka oli muksuja ollu kattomassa. Sen jälkeen talokierros ja näin mä nukkuvat lapsetki vilaukselta :)

Tää talo on iso! :D Mul siis oma kerros täs toka alimmassa kerroksessa. Ylimmässä on kaikkien muitten makkarit ja keskimmäinen sellane oleskelu kerros, missä keittiö ja olkkari yms ja alin kellaria ja pyykkäystä varten. Laitan kuvia sitten kun asetun!
                                         Mun sänky on ihanan levee ja pehmee :)

Huomenna sitten pääsen tutustumaan lapsiin ja lähetään kattelee mitä täält Nyköpingistä löytyy :) Nyt oli nii pimeetä, ettei oikee nähny mitää. Mut tästä on hyvä jatkaa :)

Hyvää yötä!

<3 S

PS. Katsomo toimii tääääl!! En jää jälkee salkkareis xD

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti